





- zwracany towar nie może nosić śladów użycia i powinien być odesłany w stanie, w którym trafił do Kupującego. Dotyczy to również opakowania. Koszty przesyłki ponosi Kupujący. W przypadku stwierdzenia śladów użytkowania towaru, zwrot nie będzie przyjęty, a towar odeślemy na koszt Kupującego,
- w przypadku gdy na towar była wystawiona faktura VAT zostaje wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia zostają wysłane do klienta listem priorytetowym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej, a po otrzymaniu jej, w ciągu 7 dni roboczych, Sklep dokonuje zwrotu pieniędzy na konto klienta ( zwrotowi nie podlegają koszty wysyłki ),
- zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.), konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 10 dni od dnia wydania towaru. Po tym terminie nie ma możliwości odstąpienia od umowy sprzedaży,
W przypadku dostarczenia towarów za pośrednictwem kuriera nabywca stwierdzający powstanie szkody transportowej jest obowiązany wykonać akty staranności wymagane przepisami ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. - Prawo przewozowe (Dz. U. z 1995 r., Nr 119, poz. 575 z pózn. zm.) dla zachowania odpowiedzialności przewoźnika. Protokół reklamacyjny spisany w obecności kuriera, uprawnia do zgłaszania reklamacji,co do ilości lub uszkodzeń mechanicznych.
W przypadku reklamacji towaru, prosimy o przesłanie na nasz adres panele@interia.eu
- opis uwzględniający uszkodzenie towaru nie z winy firmy kurierskiej
- w przypadku uszkodzeń powstałych z winy kuriera, wymagane jest przesłanie protokołu, spisanego w obecności kuriera,
- zdjęć przedstawiających uszkodzenia towaru,
- dołączenie faktury zakupu.

